rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

SaBAr..

setelah sekian lama tak bukak blog nie,rase banyak je idea nk bercerita,
tapi tah la..
ble start menaip jer..
idea tu macam dah terbang... hahahahaha.. hilang tah kemane tah...

dah la hari2 sibuk dengan macam2 aktiviti...
takpe2 tu semua pengalaman yang memenatkan... hahaha...


makin hari makin dewase lak rase pemikiran nie...
macam2 pengalaman dapat, macam2 jenis orang kita jumpa.. huhuhu
kadang2 pelik,kadang2 lawak,kadang2 geram,kadang2 sangat menguji emosi kiter kan?

pemikiran, cara pertuturan, perbuatan,
semuanyer mempengaruhi emosi n perasaan kite..

tapi kalo kite tak penah bersabar n tak matang dalam wat keputusan..
macam2 la bende yang tak profesional terjadi...
dah tak de etika profesional dah... tapi semua tu adalah ujian kepada kita...
so kene la terima dengan hati yang terbuka... huhuhu...


tapi kadang2 kita mcm tak ley terima bende yang berlaku ngan tiba2 kan???
tapi pape pon.. kene trme gak dengan hati yang tabah...
nie dah nak masuk bulan puasa, so kene banyak2 bersabar nanti... huhuhuhu
sape2 yang tak habis ganti puasa tu, cepat2 la ganti ye... dah dekat sangat dah nie...
tak beak lewat2 kan hutang kite tu.. hehehe





0 luahan hati mereka:

Post a Comment