rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

terKunci!!!!


As salam

base on tajuk hari ini, popcorn nak cerita sedikit berkaitan apa yang telah berlaku pada popcorn dalam pukul 7.30 malam waktu tempatan tadi.. yelah waktu malaysia la.. sebab masa tu popcorn sempat tengok jam yang ikut waktu malaysia je...

popcorn tak tau la apa sebenarnya masalah yang dialami oleh pintu bilik bernombor 2-44 ini..
hmm selalu je terkunci sendiri..
masalah betul la dengan pintu ini..

ok2, straight to the poin, panjangnya pendahuluan popcorn...
dalam suasana yang dingin lagi sejuk, sesudah menunaikan kewajiiban seorang muslimah, popcorn bersiap sedia untuk dinner..maka dengan langkah perlahan popcorn menuju ke dapur yang berdekatan dengan niat untuk membasuh tangan sebelum makan, sunat kan...
selepas beberapa saat berdetik, setibanya di pintu bilik untuk masuk ke dalam bilik...
ALAMAK!!!!! PINTU BERKUNCI DARI DALAM... OMG!!!
kunci ada kat dalam bilik...???!!!???

suasana yang sunyi mula bertukar menjadi cemas... oh no!!
apa nak buat nie??
ILA??? IDA??
ok cepat2 cari dieorang..

fuh, nasib baik dapat pinjam telefon IDA untuk call felo..
fuh, nasib baik felo ada.. ok, sekarang terpaksa turun ke arked angkasa untuk ambil kunci pendua yang pejabat kolej 11 punya...

erk, pakaian popcorn tidak sesuai untuk pergi ke arked..camne n
hmm terpaksa pinjam baju,dan selendang ILA,
alahai hujan pulak.. pinjam payung ILA lagi.. aish berjasa betul dia sorang nie...

alhamdullilah, perjalanan ke arked tiada masalah,
bebarapa minit menunggu, akhirnya felo sampai...
kesian dia, popcorn terpaksa gangu masa dia..
-baiknya dia....teringat zaman silam dengan felo,bad expeirence-

ok, sesudah tu dapat la popcorn kunci yang baru tu..
pinjam kejap je.. esok dah kene pulang ke pejabat balik.. hehe...
aish.. confirmed esok kene bayar saman.. alahai so sad.. =(
tapi popcorn tetap gembira bila dapat masuk bilik popcorn balik.. hehehe...


notes:
1) kene selalu berhati2 dalam melaksanakan tugasan harian...
2) jangan selalu pakai sexy, menyusahkan diri je!! aish...
3) buat kunci pendua, sediakan payung sebelum hujan...



5 luahan hati mereka:

nabilah said...

testing2...
hahahahha,,alala,,kcian die eh,,hehe,,
anyway,i mmg bjasa pn pd u,,hehe.,
u klihatan cmel pe ngn bju n tdung i tu,,hehe

nabilah said...

yeah!da k! yuhhhhhuuu,,,

--PopCorn-- said...

hahaha... nk tau pe sbb i kelihatan comel???
sbb i mmg comel sepanjang waktu.. =p
hahahahahahahahahahahaha

nabilah said...

oh no! u jgn nk prasan k,,da mmg bju n tdung i yg jd xcec0ri yg mmbuatkan u jd cntik,,k,,so,,jgn nk prasan,,,haha

--PopCorn-- said...

hahahaha... my prince selalu ckp yg i nie pakai pape pon cntik
so i mmg cntik la kn??
hahahaha.. i lap u la syg.. hahaha

Post a Comment