rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

kakakku dengan ubat nyamok

ASSALAM..

hai kawan-kawan... sejak dua menjak nie,
popcorn rasa macam seronok pulak nak berceloteh kat blog nie..
mungkin bila popcorn tengok, pe yang popcorn post,
ade yang membaca, so tu menaikan semangat nak mengupdate blog..
walaupun pada hakikatnya penulisan popcorn nie memang teruk!! hahaha
sape heran kan?? bolayan..

ok start story, kali nie cerita pasal akak popcorn..
sebenarnya dah lama nak tulis pasal nie, tapi selalu je tak jadi..
so hari nie, dah sampai harinya untuk menulis...
kak fatin nie, die selalu je merungut yang dia kena pasang ubat nyamuk... hahaha
hari-hari die la yang kene pasang...
sebab orang lain selalu je lupe...
dah bukan kerje nak pasang ubat nyamok ekpon..
memang la kan?? lagipun pasang ubat nyamok sekarang bukanny macam zaman dulu..
hahaha kalau dulu suka pulak dia pasang, sebab masa kiteorang kecik-kecik,
bila nak tidur, mesti popcorn nampak die pasang ubat nyamok lingkar tu...
suka sangat main, sekarang bila dah canggih, lagi senang,, tak nak pasang lak..
pelik tol kakak ambe tu.. hahahahhaha

papepun popcorn harap lepas nie,
die akan meneruskan kerje dia tipa-tiap malam tu..
setiap malam pasang ubat nyamok ye kak fatin!!
hahahahahahaha





gambar kak fatin di edit oleh orang lain,
abang is namanya..

0 luahan hati mereka:

Post a Comment